nöta

Hallooo!
 


Här nöts det på vill jag lova! Bara bra pass ;)
Idag fick jag min nya pwo, vågar mig på att säga att den var grym!
Bra smak också.. och billig som attans!

Idag fick vi ryck och drog iväg till Iksu Sport där vi brände av ett benpass.
HIGHLIGHTS,
Knäböj: 70x3 (rep pb!)
Benspark: 95x3 (pb!)
Hip abd: 115x7
Vadpress 115x5,
 
Inga bilder togs idag
 
..
 
men jag har en film på g, från vårt pass på badmintonstadion, och även bilder och filmer från iksu spa..
hehe, nytt gym varje dag :D
 
Imorn blire bänk på tores, och dagen efter det..mm.. tenton ..
 
NU BLIRE BÖRJARE MED KALKON Å SWEET BABY RAYS!  + skräckfilm, sweet!


 
fullmåne i söndags ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

kittycatclaws

If you ain't dippin' you must be trippin'

RSS 2.0