BOYA

Okej, hur låter detta då?
 
Tog 60kg i bänk idag igen..fast i smalbänk! :O
Jag e typ mkt starkare i smalbänk än i vanlig bänk, sjukt.
 
Sedan smaskade jag på med TIO dips! JÄMANS, så jävla nöjd.
Har varit en dröm länge..yayy living the gymdream ;)
 
Har blivit många olika gym nu i veckan. Sensia, badmintonstadium, medley och gammlia.
Men omväxling förnöjer sägs det!


 
 
Best feeling får man endå på badmintonstadium enl mig.
 
njae, nu blir det kvällsprommis med STEFAN ERIKSSSON.
 
 
 
 
 
 

tricepspasset from heaven

DÅVAREDAXIGEN,
 
Jag och big T släntrade iväg ner till gammlia för ett dagskort (kör dubbelpass idag)
Hade enbart en kesellashake (med pesimax i tackars som frågar) i magen, så hade inte sådär skyhöga förväntningar..Men..
 
vad sägs om 7st dips?
ett 57,5 i smalbänk?
och en 5a på 24kgs hanteln i tricepshantel?
 
tre pb efter varann?!
 
 
 
 
sick :D
 
 
drygt me mkt folk dock..hade klätt mig lite lätt..haha trodde vi skulle bli ensamma..
 
blev att sträcka på sig istället ;)
 
NU SKA JAG BAKA SEMLOR!!
 
video kommer..
 

change..

Det börjar hända grejer mina vänner. STORA grejer! ;D
Jag gör i princip pb på varje pass nu!

Körde bröst på badmintonstadium i förr går..
Tog min max på 57,5 i bänken. Tänkte "what the heck?"
Provade på min drömvikt 60kg.. OCH TOG DET!
Har det på video och allt! Fatta glädjen!
 
 
 
 
 
Har förökte få upp den vikten i TVÅ ÅÅÅR nu.
Och nu släppte det. Efter det gick jag ner på 50kg och tog en 7a! (repspb)

Efter det rullade vi vidare till lutande hantelpress..och vad händer? Jo
Tog en 5a på 22kgs hantlarna!
 
sweet jesus så lätt.
 
For hem och firade med inte en..utan TVå hamburgare hahahah.
 
lägger upp videos sen!

Helgen..

Ahopp!
 
 
Fredag: Minns inte vad jag gjorde ..gymmade mage rumpa iaf! Åt pizzaaa..haha.
Mkt gott har slunkit ner i helgen i matväg hähä :P
Provade att göra microbrownie tex, och en smakbonanza i fluffväg! :D



Choklaad, apelsin (vidrig!), pepparkaka och hallon



Lördag: Skulle egentligen ut med ett gäng tjejer på droskan..men jag var inte på partajhumör.Fick bli en lugn hemmakväll med mys och film. Såg Cockpit, tyckte den var helt okej, Såg öven David Bartras show
"det här var ju tråkigt" Fick några gapskratt :)

Gjorde svinnyttig middag, som jag sen sköljde ner med godis och pepsimax haha.



Söndag: Vaknade glad över att inte va bakis! Fick besök av Malin och jag bjöd på finkaffe och en sockerkaka i form av ett klot haha, (jäste lite småskumt i ugnen) God var den iaf! Smakade romerska bågar..

Sen fick jag skjuts ner till stan och passade på att dra ett gympass. Hade dock fått ibs-känningar av allt socker och koffein .

.
Hatar när jag får det..kändes väl sådääär och svepa en dubbeldos pwo på de. haha!

Idag var det axlar och biceps på schemat. Jag satt en stund och satt upp mål i omklädningsrummet innan.
Målsättningar har förändrat mina gymresultat rejält..nu kan jag inte köra utan de!

Passet började apdåligt då 20kg i biccurl kändes som 30..var tvungen att dubbelkolla vikten haha, illa.
Köttade på, gick sen vidare till militärpress. Lyckades få till ett reps-pb. Och glad att jag vågade testa maxa.
Man ska inte ha respekt för vikterna :D

Hela passet kände jag mig typ svimfärdig, skakis och skum.. måste sett ut som en tjackpundare på plattan typ.
Men! Gjorde mitt bästa,


"häjj jag heter Lisas arm och jag vägrar växa utan vill se likadan ut..jäämt! "



stats:
biccurls: 15x7,20x15,20x10x2
Militärpress:
20x5, 30x3, 35x2 (reps-pb!) 37,5x1 FAIL, 30x3, 20x7
Cablecurls,
Hammercurls: 12,5x5x3, 15x5, 12,5x10
Axelpress: 15x5x3, 12,5x7
PUST!
Shuggs, 15,5 x7x3
Isolerade hantelcurls 7x7x4

Crosstrainer 20min.
 
 
 
Sen hem och äta guud så god middag.


Tandoorilax med nudlar och sweetchili..hur lätt, huur gott?
 
Testade se filmen Rock of ages - what a load of crap! uugghh,
hur kan sånna kassa filmer ens göras? Pinsamt.


 
Nu blir det kattgos, serier och sen kryp i säng.. imorgon väntar finbesök!  :]
 
 

(o) (o)

dagens skjortkultingstats!
 
 
 
 
 
Bänk:
40x3, 50x2, 55x1,55x1, 40x13
 
Lutande hantelpress:
12x7
15x7
22x5  <-- pb :)
 
plankan med vikt, Jägarställning 1,55 min.

:)

 
lite seg video, men soo true ;D

the tick of time

Träningen fortsätter å gå duktigt framåt. Känns som det var väldelish länge sen det blev ett dåligt pass nu..

Jag fick besök av storebroder jeppe i veckan,
vi for och bankade ben, vi körde tills vi knappt kunde gå , gillas :)

Var en rätt kaxig lillasyster som tog mer än sin störste bror, huhu.
 
Knäböjde 5 lätta på 65.
Skulle gått upp på 70 och tagit ett stangerat pb såhär i efterhand..
Bensparkades hundra pannor. Gillar den övningen mer och mer.
Vadpressade 120, ja du hör ju. Wunderbar.
 
Snart flera maskiner man kör hele magasinet i, sweet!
 
 
Igår blev det ryggpass med kusinen från Norge.
Hon löpte mest på bandet medans jag gick runt och gnuggade i gymdelen.
Smakprov: Sitt rodd. 41x5, 48x5x2 (lats var upptaget :P)
Latsdrag 56x5.. måste dock fixa dragband då man bara gled på det värdelösa handtaget..Finns bara två st..och på Tores var man bortskämd med typ 15olika å vraka bland.. *mutter*
 
Ryggdrag, maskin. 39x7,59x5,73x5,86x5
 
Nästa vecka ska jag lägga in kronlyft ;)

 


haha, thats gonna be sore in the morning .

yum!!!!

 
 
ikväll lagade jag..ungsgrillad lax, broccolivitlöksmos, morötter, avocade med pistagenötter,
 
jag DOG så gott!

smutt!

 

Oj vilken toppen dag idag!
Började dagen med att kliva upp vid 8 för att ta mig till jobbmöte.
Finslipade lite på mitt microbrödsrecept, och de blev om möjligt ännu godare. <3
Sen blev mötet framflyttat..och jag gick och la mig igen och sov såå skönt.
Sen upp igen, gröt och fara iväg på jobbmötet.
Jag fick det! Kommer nu jobba lite på Medley! :)
Verkar va trevligt folk där..och jag börjar intro redan imorgon!
 
Haha, fick höra att jag kommer få leda pass sen om jag vill.
Men aldrig zumba.. har koordination som en iransk rymdapa!
Men kanske vattengympa.. och även ge intropass i gymmet. Deni.
 
Sedan stegade jag iväg ner till stan och gymmet.
Drog av ett så jäävla schysst pass! Fortsätter förvåna mig själv..
De fyra dagarnas totalvila och totalsvull gav resultat hehe. Körde Triceps, mage och cardio.

DIPS: (inte kört på år och dar typ)
5st, 5st, 5st+neg  Jösses amada :)

SMALBÄNK:
20x7, 40,3, 45x7! (hade som mål att ta 6st) 50x1

TRICEPSHANTEL:
13x3, 16x3, 18x3, 13x7

TRICEPSPUSH I CABLE:
Fjantade runt och kände kontaaakteen innan jag fick nog och körde halva magasinet, 41kg 5a.


Sedan var det buk.
Maghjulet, sidodutt, benlyft, situps mm.
 
Sedan daskade jag till med löpintervaller 5min löp 2min vila tre ggr. på 7,0. smutt!

kittycatclaws

If you ain't dippin' you must be trippin'

RSS 2.0