just shine

..  himla låt som växer sig på än :)  Godnatt!

motivation

..ja motivationen har ju skinit med sin frånvaro på sistonde..
 
sju svåra år typ :P


Så vad gör man? Jo, man klickar hem massa nytt! Funkar alltid ;)
Blir lite nytt. Alltid spännande. Utvärderar väl senare!





Sålde för övrigt min burk med Craze på tradera. Skit på burk.
Att hitta en potent pwo på marknaden nu efter dmaaförbudet är
väl lika troligt som att farmenbirgitta vinner en bikinicontest ungefär..

RELOAD

Heeej bloggeeen!
 
Förlåt att jag har försummat dig! Har bara haft lite annat för mig..
Har haft en minisemester till Bollnäs och S. Där blev det mkt film, mys, skogspromenader, matande av får, matande av hästar, plockande av svamp, bak av efterätter, bowling, shoppingspree av inredningsprylar..
Å jaa.. ett gympass.

 
Lite av det bästa livet har att ge alltså :)
 
Annars då? Jaaa, jag kommer i december bli stadsbo igen. Har äntligen landat en lägenhet.
Funderar redan vilket gym som ska få äran att ha mig som kund..hehe!



Seen då..? Joo, jag var på en jobbintervju förra veckan som gick busbra!
Spännande va? Säger inget mer förrens jag fått klartecken, pinsamt annars haha :)

Håhåå ja jaa.. mitt gymkort har gått ut :/
Tror inte jag ids förnya det heller..
Blir fokus på boxning, löpträning och hemmapass vare tänkt!

 
DÅ vet ni! ;D

kittycatclaws

If you ain't dippin' you must be trippin'

RSS 2.0