schliiit..

ujujuj, gammkroppen börjar bli schliten nu!
 
Boxning i söndags, bröst och vader i måndags,
Och biceps triceps ikväll.. å box imorn haha :D
Är stel som ett aber kadaver. but i like it ;)
 
 
 

formbilder

 


 

 
 
SÅ ATTE..  (:
 

btw

Häromkvällen så löptränade jag och sprang 5,3km nonstop :O
 
det är mer än jag sprungit på åår.. boxningen kanske gör sitt för konditionen endå.
 
 
 
Kan ju säga att jag var RÄTT nöjd. Hatar ju egentligen att springa :)

glutes

Nu mina vänner är benpasset of the ages avklarat.
Jämans så skönt!
Trodde lillebror skulle krokna men hängde med något sånär endå.
Fast han tappade modet då jag benpressade 160kg och han inte kunde rubba vikterna, hihi
Lite ego får man faktiskt vara ibland :P
 
Såå dagens,
Utfall m vikt
Benböj till bänk
Benpress (djupa)
Benspark (pb på 7a på 71kg)
Vadpress.
 
 passade även på med lite axlar då det var åår och dag sen sist..
 
 
Axelpress
Militärpress
 
Avslutade med att springa in på ica och köpa lite gott.
Plus senaste body, wiie :)

 
btw, i loove my pwo ;D

leg day

 
 

Breakfast for a champ! Frukosten jag snöat in på.
Avocadoröra och kanelyoghurtgröt..muumms.
Snuskigt god, och sjukt bra värden! :) bara 333kcals och man blir mätt som ett svin. LIKE

 
 
Laddar för en prommis i "långa rundan" inne i vännäs där jag gick mkt förut nära jag bodde.
Sedan gymmet..möta upp bror för ett benpass (rumpan ska få sig en klatch den med ;) )
Rappar jag på nu så hinner jag köra lite innan han dyker upp..
 
DOIT!
 :)
 
 
 
 
 
 

new in

la upp tre nya låtar i ipoden här brevid.
 
 
 
 
 
 
 
kött away ;)

no ass

Jakten på en fyllig rumpa inleddes igår.
Jag körde:
 
Good mornings
Kneeling squats
Cable kickbacks
Djuuuupaste benpressen som gick att göra i maskinen
Bencurls
 
Och hip abductions grejs,
 
och vars tror ni man får träningsvärk? I rumpan?
NÄDU, självklart enbart i baksida lår!
 
fasen att de ska va så..svårt att få kontakt med sin egen röv..
 
 
 
 
Återstår bara bulgariska split
och hatövningen numero 1, utfall.
 
Känner jag inget efter det så ska jag bannemej så in ett stycke julskinka i vardera ändalykt :)
 
 

FRAJJTAAGG

God morgon!
 
Sitter och kollar lite efter nya vinterskor och lyssnar på Amanda Jensens nya skiva.
Hittade nyss ett par supersöta. Inte praktiska men endå, ett must buy haha.

Idag funderar jag på att efter lite småsysslor hemmavid bosätta mig på gymmet :)
Blit dubbelpass.. varför ? Jo för att jag är sugen påre! Vilodag igår, förutom en timmes prommis..
 
Blir Vader, mage sen en timmes cardio medans jag väntar in brorsan. Sen ska vi köra boobsträning.
Ska lära han bänka, får se hur de går :)



 
 
Ikväll ska jag och familjen på droskan, pizza, taco och grill buffé. Hehe, Ujujuj.
Jag och buffeér alltså. Man äter ju tills man mår illa, sen äter man lite till.
 
 
 
 
Nää, lite frukost på det här då?
 
 

plans..

 
 
Nu är det äntligen klart! woop woop! BARA Å KÖRA
 
*peppad kisse*

new in

Har länge letat bra övningar för att få upp volymen på ändalyktan. Nu har jag hittat tre nya.
Vart som en unge på julafton och kunde inte vänta utan var tvungen att testa dom på gymmet idag.
 
 
 
Cable Kickbacks
Kneeing Squats
 
och Good Mornings..

fast GM vette tusan om min ryggskada pallar..kanske om jag bara kör med lätta vikter.
 
Fastän jag vet att utall är den bästa för de ändamålet så går det bara inte.
Testade i smith:en sist men icket. Bara genomhatar de..
 
Är ju så sugen på att ta upp marklyft igen också.. men är så rädd att skada mig igen pga fel teknik, så funderar på att börja med kronlyt istället.. Vi får la se, lyckas nog skada mig med de å ska ni se :P


Sen ska jag lägga in några fler nya övningar.. ihhh  :D
 
spännande!
 
 
 

med armar som trästammar..

Nyss hemkommen från gymmet.
Blev ett riktigt bra pass! Lillbrorsan hängde med bara bra.
Tappade inte tålamodet (nästan) en endaste gång :D

Vart inge pb-verksamhet men endå.. feel the burn.
Lite euro traning blev det väl ;)
 
 
Tog föressten lite förebilder idag på formen.. ujuj, see it and weep typ!
Ingen rolig historia, haha, men desto bättre..då ser man mer skillnad sen ;P
Tog några på brorsan också..haha inte för att jag tror att tre veckor kommer ge nån större skillnad men.

Bäst ikväll var endå när Jon sa hur högt somhelst inör två killar på gymmet "OJ VAD STORA ARMAR DU HAR LISA, DET SYNS ATT DU ÄR STARK OCH HAR STORA MUSKLER PÅ DOM!!" 
 
jag skämdes nalta.

dagens puma

Holy jebus!
 
 
 

motivation

Hej hopp!
 
Nu har jag varit lat igen..jag vet. Men jag ska skärpa mig.

 
Igår inledde jag en liten mini deff. Har satt upp planer å mål å u name it. För det behövs, annars blir det för diffust..och man vet inte när man är klar eller..ja ni fattar.
 
 
 
Känner mig så jävla peppad på träning och skötas kosten nu så det finns inte!
 
Bara att köra igång!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ikväll är jag PT åt min lillebror för andra gången. Haha, gratis gymkort in it for me. Ska bli kul.
 
Inga problem!  :)
 
NU KÖR VI!
 
ps, hoppas ni gillade videon, fast den var kort, kass kvalla och allmänt skamfilad.

stalkers

Ååå jag kan knappt vänta tills nästa avsnitt sänds igen! Så himla bra var det.
 
 
 

HERE COMES MOMMY!

 
 
enjoy you mothers ;)
 
 
 

kittycatclaws

If you ain't dippin' you must be trippin'

RSS 2.0