nyttiga negerbollar!

gjorde värsta goda nyttobollarna häromkvällen.



höftade som vanligt, men detta hade jag i:
 
^____^
 
hackade torkade aprikoser
hackade mandlar
torkade hackade tranbär
hackade russin
Smör
Kakao
och lite sötningsmedel
 
jag hade inge cocos dock som på bilden!
 
 
DELISH!

tillskott..

fick ju hem en finfin beställning här i veckan.
Har nu börjat gå på, krom, cla, och fatburners, topklass!


  
Blev även massa smaskiga bars.

Och idag så skymtade jag en siffra på vågen jag längtat länge efter att se *lycka*

Träningen känns mkt roligare nu med växling mellan hög å lågreps!

Nu ska jag sluta nörda :)

 
 

ben

Igår kväll blev det ett sent benpass mol alena.
Jäklar i mig vad jag krossade! :) Har höga förhoppningar för mina kommande spiror nu ;D


Är så jävla glad att jag har träningen nu, den har man alltid no matter what.
På gymmet mår jag som bäst.
 
 
Var ju föressten och klippte av mig nästan hela håret igår hos frissan!
Är ruggigt nöjd, kort page med uppklippt nacke och en sidecut!..Skönt som attans att bli av med lång schliiitna håret! Har inte orkat fixa till det å ta nått vettigt kort ännu..det kommer ;)

 
Körde världens grymmaste biceps magpass idag innan jobbet.
Och imorse tog jag en powerwalk i solen, eller power och power, stannade mest och åt smultron, haha.



Nä nu ska jag nog krypa i säng, jobbat ikväll och ska börja tidigt imorgon..

jobbar heeela helgen sen mån och tis med.. save me?
 
 

babbel

Regnet fortsätter att ösa ner.. tror tammetusan att det regnat nu varje dag i 5veckor!
Den här sommaren blev inte som jag tänkt mig. Sommaren då det det inte gjorde nått att beachformen uppnåtts.Tur att jag jobbar så mkt endå, annars hade jag varit rätt bitter.
Jobbar så jag kan spara pengar till en drömresa kanske?
Gissa vars? ;)




Skulle helst vilja bosätta mig utomlands..
Funderar mkt nu.. på vad jag vill göra av mitt liv.
Om jag ska börja plugga igen eller inte.. vars jag vill bo.. mkt grubbel som aldrig riktigt blir ngt av.

Bakade nyss lakritsskorpor, smakade noll. Ger dom till min lilla gödgris s så att jag kan baka nya fast med kardemumma nästa gång :)
 
 
Har föressten ökat mitt pb i bicepscurls! 22st reps istället för 21, ring intressemormor!


Nu ska jag cykla lite på min motionscykel tills jag får ont i rumpan.
Ska titta på tough love samtidigt, tycker det är rätt underhållande.

hehe,
 
Har köpt massa nytt senaste tiden, men har inte ork att lägga upp bilder.. bare with me.


pyss!

kreativt




Mina träningsbrallor jag sydde själv härom veckan, likey?  ;D
Nu ska vi åka och hammra ben, sen en pizza på det eftersom jag skött kosten såå bra denna vecka, ih. Sen jobb, huga, å fritt vilt 1 som nattbio. sett?

dippin'




5st dips på senaste passet, 2 fler än pb, det taaar sig :)
 
annars då? chåbb chåbb chåbb..

Nu ska jag titta på film! The Believer, verkar bra!

pics..



Jag i mitt egengjorda haha.."gasp" linne :D
Såå sugen på gym, men bilen la av och vi blev stående i spöregn vid sidan av vägen istället :/
 
 
 
 
 



Fina tjejjor! ^^
 





Pirran på ärten

darlings

 

Alla samlar vi på något, jag samlar på kepsar, tischor, ..och klockor :)
Blir så glad av mina små färgklickar, har en femte också, en mörklila, men den är på villovägar.

kittycatclaws

If you ain't dippin' you must be trippin'

RSS 2.0