idag

 
 

Nya favvoövningen idag på ryggpasset,stiff legged sumo deadlift. Alltså raka mark med breda ben.. kommer bara köra stifflegged hädanefter dådet är skonsammare för ryggen min. Men jag ser fortfarande inte skillnaden på denna och på good mornings..förutom viktens placering..?? tarju Båda på baksida ben, rumpa och rygg.. ajja.  nice
 

Idag efter gymmet med sara svängde jag förbi tygaffären och hitta massa kul.


Påbörjade arbetet så fort jag kom hem ;)



Men först lite påfyllning..  mmm  ingefära och korianderkylling.nom noom
 

Fixade först lite med mina gamla bikinitrosor, fixade rynkeffekt upptill, ger ett litet rumplyft :)
l
Middag..typ samma som lunch,,sen turkyoghurt och mango till efterätt yuuumie i mah tummy

eh jaha..int vet ja? toamongo som visar sitt nya lila gymlinne..ser ba blått ut här..

Tihi, sneakpeak, work in progress..
SOL idag, yess..
 
 
 
 
 
 
 
 

idag

Dagarna kommer..och dagarna går..
gympassen avlöser varann.. Jobbade igår, men idag var det dax igen!
Ben stod serverat, bleeeh.. har en period just nu då benträningen bara känns jättetråkig typ..
Och det hjälpte väl inte heller att jag började känna mig yrslig just innan ..
Men ja körde på, knäböjen kändes rätt lätta idag, (skumt då de kändes astunga sist å jag svor att aldrig mer böja haha) Nää så lyckades klämma fram några på 65 iaf.


tog med och bjöd på mina nyttobollar idag på ålidhem, alla ville ha receptet haha ;)
 
 
 
Efteråt for jag till cancerlådan för att få lite färg en stund..
 
Dagens käftsmäll går till mig själv som såg till att jag fick CYKLA hem efter benpasset idag..
Baaara uppför. När jag kommit nästan enda hem va jag så slut att jag satte mig på ändan (klassiskt lisabeteende) vid sidan av vägen och ringde tussi. Där satt jag och frös i de kalla kastvindarna.
 
FY för vädret nu..lockar ut en med solsken och sen kyler ner än med kalla blåstar :(
 
Efter det unnade jag mig en pizza, orkade fan inte laga nån nyttomat idag.
LINAS SPECIAL heter min nya favvopizza..me skicka, bacon och salami YUM!
 
bööhh.. blir en tidig kväll idag. Är helt slut idag igen?
 
Låg och funderade om jag skulle köra lite löp backträning..men ställde in de rätt fort hehe..
 
seya,

got wood?

 
I helgen är jag hemma hos mor och far och nussar kattungar.
Jag ska få ta en av dom, ooh, zipper ska bli adoptivfar!  <3
 
dallas <3 min min min!
 
Har bytt ut gymmet mot vedkapning .. körde tre timmar igår och fyra idag. BRA TRÄNING! :)
Idag tog jag i så att näsblodet började rinna, råbarkad se nanting som jag e lät jag de ba rinna ;)
 
Nu ska vi grilla. YUM
laters daters!
 
 
 
 
 
 

loading..

bjussar på ett litet formpics kollage :)
 
 
 
 
detta har ju fan potential att kunna bli bra ju :)
 
ska lägga in lite mera bukövningar också ..suck haha
 
 
kämpa kämpa,

yeaah baby!

Jag provade två par byxor i storlek 36 häromdagen och..de passade!!
 
Detta är mäktigt se nanting! Inget klår känslan!
 
 
 
 
 
Kan inte ens minnas att jag haft mindre än storlek 38 nån gång sen jag gick i femman typ?
 
och vikten.. går jag ner ett kg till så är det en milstolpe.. men inget sånt där ytligt "åhvadjagvillvasmalochsvältermigochblablablaa" märke utan ngt större, djupare..monumentalare..
 
kommer att skriva ett inlägg och förklara då ;)
 
 
Detta firas med pizza och karra såklart haha. :)

klant

Vädjar till högre makter om en mer välutvecklad bic/tric utveckling :)

Yehooo, lets burn motherfukkahh! Nytt tillskott i tillskottsskåpet hemma ;)


Kanintelevautan.se


Sitter på gymmet vid midnatt, min vanliga tid hehe :)


Igår råkade jag dock låsa in mina nycklar till skåpet..
så hade börs, lägenhetsnycklar, cyckelnyckel och ytterkläder inlåsta,
paniiik..
 
Slutade med att jag fipplade ut cykelnyckeln och fick åka hem i linne.
19min och helvetes många uppförsbackar senare var jag åter hemma.
Var bara att hoppa i ett skållhett bad och tina upp mig. Hurvas!

Så nu måste jag ta cykeln ner (för fittultra tar ju varken kontanter eller sms längre...muttermutter)
Å det stormhaglar ute hehe..
Får väl dra av ett ryggpass samtidigt, inväga nya dragremmarna från budo :)
 
 
Sen funderar jag på att åka hem till landet och kolla på kattungar..awww.

Blir filmtajm snart i bloggen igen ;).   HEJJRÅ!
 
 

well well





 
 
 

kittycatclaws

If you ain't dippin' you must be trippin'

RSS 2.0