från mobilen,

 
 
mkt bilder blir det!   ni får klura ut själv vad de föreställer.. ledtråd.. gatukatt!  ;p

planering

nyckeln till framgång med uppstyrsel av kosten (eller andra goda vanor för den delen med)
 
är PLANERING!
 
 
 
 
 
Synd att man inte är mer grym på det alltså.
 
Man ska alltid ligga tre steg före.

 
 
Men här var jag rätt duktig iaf. finfina lunchlådor..flera dagar i förväg.
 
 
I can, I will haha.
 
 

checketicheck

 
Lite pinsamt men..man ska ju börja nånstans..
publicerar jag den här, så kanske jag piskar mig lite mer inför sista formbilden i juni.
Ja gott folk (alla mina tre läsare!) här är första formbilden efter en veckas försök till uppstramning av kost. Träning behöver jag inte strama upp då det kommer så naturligt nu för tiden. ja, finns ju en del att göra om man säger så. Men jag tror det här kommer bli bra! Låren ska jag ge mig tusan på att polera fram. Gomagen ska ju också trimmas lite. Och kämpa på med armar och rygg.. ja ni hör ju, mkt jobb.  LETS GET TO WORK!
 
Jag vill inte bli smaaal, jag vill bli köttig! haha
 

vecka 1: -1kg, midja (på den goaste delen)  -2cm
vecka 2: -1kg, midja -1cm

Så ser det ut än så länge! Fast, på vikten ska jag inte vänta mig några underverk då jag har nått en viss siffra och verkar typ omöjligt att komma under den. Men, spelar mig inte så stor roll, är måtten som är det viktigaste ju. Man vet ju endå inte vad som är vätska, fett eller muskler..
 
Japp, Doit.

spiror

Började dagen med att sova till halv två?! och sedan äta palt till frukost. hur gott?!
 

Var sedan bara hemma, städade lite och lallade tills kvällning..
Kröp sedan iväg till gymmet för att träna spiror. Upptäcker på bussen dit att jag glömt mp3spelaren hemma. *cry*
Kan ..seriöst..inte..träna..utan..min..musik.  Utan musik och pwo är jag fan handikappad nu för tiden ungefär.
Men det vara bara att köra endå. Musiken på Sensia är så kass att den stjälper mer än hjälper..
 
Passet börjar med att jag ser att (den enda..) knäböjsställningen är tagen.. JAHOPP!
Bra start!
 
Så körde heeela passet i maskiner. Fick endå till bra flå då jag alternerade mellan att köra ett ban i taget i lårcurl, benspark och vadpress. Avslutade med lite cardio med lutning.
 
jämans, det är jag och gladiatorernas Baronen på lårfronten alltså! ;) i wishhh.
  
 
gillar skarpt hur mina vader börjar mutera sig fram, haha en ny skugga varje pass?
Nu står det ut helt plötsligt på ett nytt ställe? Jaa, bara att tacka och ta emot va.

 
japps japps, Imorgon blir det ett till gympass har inte bestämt vad ännu.
Sen ska gammskrället faktiskt ut och svänga sina lurviga med tjejerna.
Passa på innan "riktiga" deffen startar den första..
 
:)
 
 
 
 

skinny love

Två av mina tjejkompisar har tydliga ätstörningar just nu... och det finns inget jag kan göra för dom..
Spelar ingen roll vad man säger..jag vet ju själv. Är man sjuk så är man sjuk.
Känner mig så maktlös.. Det gör mig ledsen.
 
 
 
 
 
Varför kan vi kvinnor inte känna att vi duger som vi är?

Att vi är vackra?

true

jaop!

Sitter här och smaskar på en kesella.
Varit på gymmet, biceps idag.
Och lite rygg, för det vart så stressigt pass igår innan jobbet.
 
har blivit shitload mer jobb än vanligt de senaste 4dagarna.
svårt att få in träning i ekvationen med kost..sömn..ja mående.
men lyckades endå rätt bra, även om gym innan jobb eller efter inte är min favvo.
 
stats,
marklyft - 30x5, 50x5, 60x3x2, 70x2 pb (egentligen är det 80, fast de lyftet va så fult)
stångcurl - 20x7, 23x5, 25x5, 20x11
hammer - 12,5x7x3
isolerade curls zstång - 8kg plus stång?
cablecurls, 36kg max,
 
 
 

pamm pa pammm

monkey

 
ny video woop woop!

quik

Hej!
 
är egentligen för trött för att blogga haha.
ska bara skriva att jag kommer banka upp lite bilder och filmer imorron.
ska bara få dom skickade till mig ;)

igår hade jag vilodag och åt som en heffaklump för kommande benpass :)
idag blev det en prommis i det fina vädret sedan två timmar och 40 min (!) på gymmet med Alamäki.
Vi körde ben och mage. Riktigt kul. Sara börjar bli stark den lilla postkissen.. Man får passa sig så hon inte går om
(no way in hell att det ska få ske!) hehehe.
 
sen råkade jag slinka in på hm, och shoppade lite.. Ett par jean, en skitskön loosefit långärmad träningstopp och småkalotter!  (im worth it!)
 
Sedan vidare till ica för att handla lite krubb.
lyckades handla allting utan att köpa nått impulsköp, helt sjukt bra med tanke på att jag var trött och inte hade ätit på sex timmar.. när jag stod och väntade på bussen med min megakassar.. 40st ägg, 4kg kyckling bla ;)
räknade jag ut att jag förbrännt mkt mer än jag hade ätit . ILLA, så hem och kalasa på snabbnudlar och negerballs.
 
Imorn ska jag våga mig på ett pass bodypump! ska bli kul!
 
 
GONATTA! ses imorn ;)

jopp!

 
 
 
 
 
 

mkt gym blire

hej hej hallå.
schliten kisse här.
 
ryckte in och jobbade på badhuset i söndags. efter jobbpasset stannade jag kvar och körde rumpstump oc bics.
ganska creepy att vara i ett helt nedsläckt tomt badhus sådär sent på kvällen. (sett för många skräckfilmer joda)
ryckte till varje gång jag såg min egen spegelbild typ, hehe.
 
fyrade av ett bra pass trots att jag varken hunnit äta någon riktig lunch eller mittagsessen.

passade på att frusta och pose:a som aldrig förr bara för att ja kunde haha.
hade nån kommit hade man kunnat tro att det var värsta finska porrscenen som höll på att filmas haha! xD
 
 
 
tog lite pics, filma lite.
 
sen hem sent, trycka lite mat och lägga sig för jag skulle upp sex och jobba på mitt andra jobb (som jag avskyr..)
tror du man kunde somna då? NÄPP! denied! Fick typ tre timmars sömn! Jobbade till två och for hem och skulle reloada lite. Möts av tre glada grabbar som skulle byta ut min toalett.. åhååå.. drygt när man ba vill strippa av sig och krypa under täcket..
 
Sov två timmar på de, sen svida om och möta upp Sara för ett saftigt ryggpass som såg ut som följade:
(har ju gett mig satfläsk på att marklyfta trots att ryggen min är pajj)
 
hon filmade lite, fast har de på sin mobil.
 
faaan..måste bli bättre på att anteckna, allt står som kråkfossingar i ett anda virrvarr!
 
Mark:
40x5, 50x5, 60x5
Stångrodd: 20x10, 40x5, 50x7
Lat pulldown: 52x7, 73x5, 79x5, 86x5, 52x15
Sittande rodd.
Raka ryggdrag i cable.

 
Trött kisse! gonattda!
 
 
 
 
 
 
 
 

movietime

här kommer en liten filmsnutt för den som vill :)
innehållandes några pb:n
 
 
 
helt ofixad och härlig på alla filmerna men jag bju ;)
liten kul grej.. på första dipsklippet så har jag ju värsta rajjrajjöverdelen.
Var mest som en kul grej ..jag som e rätt blyg egentligen, gällande min kropp,,
Jag i all min naivitet trodde att det skulle vara helt folktomt den tiden på dagen.
Men icket! Fick en del blickar.. Bra eller dåliga vet jag ej haha. Spela roll.
Fick göra det bästa av situationen och sträcka på mig lite extra.
 
haha (:
 
 
enjoy ;)

true :D

tits!

Håhåjaja!
 
Idag ställde min träningskompis in, men jag drog iväg endå (såklart)
Hade ju vilodag igår (lite ofrivillg då jag somnade?) så var peppad på ett köttigt pass idag.
Chest och abs stor på schemat.
 
 
 
Gjorde lite nya saker.
Bla, incline push ups ..killer! ;)
smaskade fram 7x3 (direkt efter bänkseten hehe)

Gjorde innan det bänk med vilostop i bottenläget.
 
Och hantelpress med stop och lyfta ben.
 
 
 
Kändes tyfft ;)  Och kul men lite variation.
 
Sen åkte jag hem och köpte med mig en pizza. Var tuvärr inte så god. (det var sista chansen nu atlanta!)

Provade också att göra egen protein-bea-sås,  Satan så gott! Kommer aldrig mer köpa!

 
 
 
Sen kom min kompis M och vi drack blåbärsmuffinsthe och tjattrade i typ fem timmar.. och såg sex and the city. Tjejigt värre! (hade hellre skjutit pistol och druckit vargtass men man tar väl vad som bjuds right?)
 
Imorn är det BIG biceps som gäller. Till mina nya träningslåter. Wie! :) Beast mode?
 
 
instagrammar mer än jag bloggar nu för tin'.
kittycatclaw heter jag där om nån undrar!
 
Time to catch some Z's  Nighty ;)
 
 
 
 
 

^__^

Hihi,
 
 
Nån som känner igen sig?
 
 

brao

 
 
http://www.styrkelabbet.se/deffa/
 
 
 
 
Bra info, bara man lyckas lägga adhdgenerna åt sidan och läsa igenom allt :)
 
 

SHREDDED NOT DICED

Defffff..deff defff.. 
 
Jag är på min tredje dag, och det går bara bra ännu!
Å jag som orade mig för att jag skulle avlida då jag skulle skära ner på matintaget (i love my food)
Men äter man "rätt" mat så kan man äta jävligt mkt om man säger så :)





Jag jag har bara just kommit upp i 1500kcals dessa dagar - dvs för LITE om man tränar och vill tappa bara fett och INTE mukkler..  SÅ det blir att ösa på lite mer, och försöka ge kroppen the good shit, dvs protteee!
 


 


Jag har tänkt dela upp min lilla deff i tre faser. Så att jag succesivt stramar åt riktlinjerna so to speak.
Tror jag kommer funka för mig iaf! Men en ögonöppnare var att när jag skulle räkna på vad jag skulle lägga mig på för kalorinivå.. att jag redan låg där jag skulle! 2000, plus träning 4-5 ggr i veckan..som vanligt alltså.
 
Så att knapra in 500 till på det ska jag inte göra förrens näst nästa månad.
 
 
Och självklart kommer jag väga mig (inte 4ggr per dag som annars..) utan en gång i veckan, för att hålla koll. MEN det är måttbandet och spegeln som är viktigast!
 
Fan vad jag e pepp! :) Är spännande och kul

pix

nåra instagrambilder bah.
 
   
 

yupp!

waddup?

HÄJJ!
 
Ikväll var det dax för ryggträning. Men vi switchade up det lite och körde högreps, 12reps 5set.
Grymt ovant man man kom in i det..och jag gillade det. Annars kör jag typ..högst fem reps? tre set haha.
 
 
 
 
Och jag gjorde min första riktigt CHINS! :D Eller, gjorde två,  sen en, sen sju st med lite hjälp.
 
Svettigt och skönt pass.. avslutade med skråvmål. YEPP YEPP,
 
Passar på att trycka så många kcals som möjligt nu innan måndag då jag smygstartar min dietperiod.
Så det har blivit typ godis till frukost (no joke) och pizza, kakor , skråv, u name it, its in my belly :D

 
Igår jobbade jag på simhallen och körde ett pass efter jobbet.
Rumpa mage..uschh haaatpass.. men gav mig cred endå, för att jag klev upp fem den morgonen och jobbat i receptionen sex timmar.. (nervööst :)  )


 
Har lyckats dubbelskada mig också.. :/
Först ena axeln, känner ett hugg då jag tex gör dips..
Sen har jag lyckats få en svullnad på översta kotan i nacken.. skitöm där..
Efter att ha haft knäböjsstången för högt upp eller nått..


Surt, men överlever nog :)
Önskar jag hade en vetevärmare..
 


Imorgon ska jag boxas med malin i min gamla grupp..
OJOJOJ, vad man kommer känna att det var länge sen ..
Maxpuls efter tre hopp riiight?

 

kittycatclaws

If you ain't dippin' you must be trippin'

RSS 2.0