instapic


 
Idag var det biceps som serverades.
Var så pepp på gym att jag helt glömde bort att det var vilodag,

oops hihi.

 
håller på att titta lite om man kanske ska designa lite egna träningskläder med tryck osv. :)
 
hejda!
 
 
 
 
 

goodie

Har vart flitig idag,, Tre pass har jag betat av!
 
först en löptur i skogen..
sedan  cykla ner på stan för att besöka nya jobbet
sedan till sensia för ett ben, rumpstump, mag, cardiopass
Å senare till gammlia med S för ett pumpryggpass..
 
räknade ut att jag ätit för 1300kcal..och förbrännt tusen..
 
såå, nu ska jag äta lite kvällsmål hehe. hungrig som ett slan.
 
köpte även lite nya träningskläder (för jag har ju typ..inga  haha)
 
älskar tightsen!!


blev ett neonlinne i orange, och en tunn grå hoodiemagtröja,
 
ps (inte jag på bilden till vänster, snodd bild )
 
 

pwo c4,

ny pwo på g också.. längtaaarr
 
 
Cellucor C4 Extreme
 
komsi komsi!

pwo c4,

ny pwo på g också.. längtaaarr
 
 
Cellucor C4 Extreme
 
komsi komsi!

höst

hallo hallo.
 
ingen vidare skrivarlust idag, känner mig stressad och orolig inombords. mkt i skallen.
drog iaf av ett bra axlar bicepspass igår ..fick till ett pb i bicepscurlsen, en 11a på 25kg, sedan en trea på 32,5.
Inte alls pjåkigt.
 
 
efter det reppade jag sjuor på 15kgs hantlarna i hammer.. var ett tag sen. biceps är på g! :)
 
bahh.. nu äta, sen tagga för buss till gympass innan jobbpass..
Hade hoppats på spa i helgen med Boo.Antingen på iksu umedalen eller övik..fick det i födelsedagspresent... men vet inte om det blir av.. får la se.
 
 
 
 
Tjingeling!

plötsligt händer det!

trött kisse som rapporterar, har vart på jobbet sen kl tre..kom hem för ett tag sen..
 
ville bara få gårdagens pass på pränt. JEBUS!
 
hade ju tatt två vilodagar och käkat tårta å annat smul like a mattafakker..
kändes väl lite ..sidär om jag ska va ärlig. men OM det gav resultat ;)
 
Bänkpress stod på schemat:
20x7, 40x5, 50x5, 55x2 och sen en TVÅA på 60!  så jävla nice känsla ..fucking finally! 70 here i come ;)
Och efter det en 12a på 50 kg .. reps pb. var i påskas jag reppade därikring sist..
 
sen stående vadpress 125pannor..
 
blaha blaha. 
 
var jevligt fint iaf..  idag han jag med ett benpass innan jobbet på gymmet där.
måste bygga mera ben.. de har krympt?! :P
 
dessa små solstrålar till tights kom i posten idag, så jag inveg dom.
 

 
bild 1, tights, bild 2 min questbargröt imorse hihi bild 3 mina tårtor jag bakade åt mami ..vad sägs om dubbelkladdkaka med hallonsylt och vaniljgrädde med gelehallon hahaha.. den andra hade jag lemoncurd och riven ingefära i..freshhhh..blev uppskattat iaf ;) bild 4 mina nya grejjor från staterna, kompressionstights, löpardojjs , magväska haha,, ja det e jag och hulk hoogan.. haha, nä men vaddå, fattar unte varför fler inte har det? skitbra ju ;) RITKIGA builders har då alltid haft de hehe..
 
 
 
 
  
 
hihi, kolla där e ju mina nya tights me ;) 
 
 
 
 
nä, duschan sen samla ihop alla katter å sova.  trött som ett blodfattigt as
 

yeah

 
Gjorde världens smarrigaste frukost idag, som efterätt typ! en pepparkaksmugcake med vaniljproteintopping.
Dog typ.
 
sen! iherbpaket att hämta ut! kom nyss en kille från posten till dörren med ett paket från en annan sida med.
Gu vad jag längtat efter detta paket!   visar sen.
 
 
 
 
 
nu ska jag skynda mig att städa upp lite här hemma..sen blir det gym med baby. efter det packa ihop katterna och dra ut till mina föräldrar ett par dagar,, mamma och mormor fyller år och jag ska vara tårtbagare hehe. Lär ju bli gaanska mkt kcals haha..sen på lördag ska mamma och pappa bjuda jag och baby på kräftskiva ..läängtar! älskar kräftor!
 
 
puss!
 

axlarrrz

hann med ett 50min axelpass ikväll.
riktigt bra! fick bla till två st ettor på 40kg i militärpressen :)

älskar att träna axlar..fattar inte att jag inte ens tränade det förr haha.
DLB tränar dom fo sure iaf, :P
 
 
annars knatar de på. jag skriver ner alla stats vilkat är bra att ha.
 
 
Igår tvingade jag iväg mig på ett bodypumppass..jag vill ju gilla den typen av träning..
men där i 89e reppen i knäböjjen så ände jag bara att jag ville hem haha. aldrig mer.
iaf inte bodypump.. soo not my thing!  drog direkt till gymmet efteråt för ett tuungt ryggpass :P
 
drog upp 65kg i latdragen ;)  mer än min egen kroppsvikt. köttigt!

 
hann med lite bicepspump också, ;)   efter det megasvull a la mcd. fan att de ska va så gott!!
 
 
 
 
 
blev långprommis idag för att jämna ut resultaten..med min maria i solen.. sen en shoppingsväng på stan.
 
Härlig dag!  :)
 
 
nä, nu sova trött som en bäverkaka.

shopppp

shoppat lite nytt..bla
 
 
 
älskar min nya färgglada sportbh! :) har en i vit också, allra bästa märket! lite dyra..men helt värt det!
 
Sen en sånn här typ.. fast med skitsnyggt tryck baktill..hittade ingen bild på google..
 
 
å gaspbrallz.
 
 
 

pix

 
 
 
 
Lite bilder från sist ;)
 
 

kittycatclaws

If you ain't dippin' you must be trippin'

RSS 2.0