motivation

Hej hopp!
 
Nu har jag varit lat igen..jag vet. Men jag ska skärpa mig.

 
Igår inledde jag en liten mini deff. Har satt upp planer å mål å u name it. För det behövs, annars blir det för diffust..och man vet inte när man är klar eller..ja ni fattar.
 
 
 
Känner mig så jävla peppad på träning och skötas kosten nu så det finns inte!
 
Bara att köra igång!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ikväll är jag PT åt min lillebror för andra gången. Haha, gratis gymkort in it for me. Ska bli kul.
 
Inga problem!  :)
 
NU KÖR VI!
 
ps, hoppas ni gillade videon, fast den var kort, kass kvalla och allmänt skamfilad.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

kittycatclaws

If you ain't dippin' you must be trippin'

RSS 2.0