jupp jupp!

Å det bara rullar på, har aldrig haft så mkt träningsglöd som nu. Det har aldrig gått så braaa..så skönt! Å som min lilla tuss sa till mig när jag oroade mig inför kvällens första boxningspass "du har aldrig vart i bättre form! konditionsmässigt, styrkemässigt och..hihi"   Assååå, kan man få finare kommentar? Tror inte det! Hur självkritisk jag än är så måste jag ju erkänna att han har rätt.
 
Dagens pass blev en timmes biceps och vaddöd. Var endå på jobbet så lika bra att slinka in, och skönt vare! 
Mindre skönt vare dock att nyss tryckt 8bitar sushi hahaha, men hey, jobbet bjöd och sushi är såå gott!
 
Igår var det bakdel som gällde, min lilla stump har fått ett helt eget pass! SÅ nu ska det bli ändring där hehe..
 
Mja mja, annars? Jo! Jag tog 40kg i militärpressen! Tog det förra passet med, fast i smithen så då räknas det inte riktigt :P Och jag kände att en tvåa inte är långt ifrån! Körde med S och hans norske vän E. Pladderkvarnar! Jag fick gå iväg och pumpa själv, noll fokus hos dom hahaha.
 
Så, box ikväll med mami å malin läängtarrr!! 
 
Nu ska jag börja fundera på några prottevåfflor till midddag! 


 
Lite instagrambildeeeer!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

kittycatclaws

If you ain't dippin' you must be trippin'

RSS 2.0