JAJJEBOX

För intressemormor!
 
 
 
 
IGÅG FLÖG 65KG ÄNTLIGEN UPP I BÄNKPRESSEN!
 
#nöjdchey
 
gjorde ett försök på 67,5 också, men failade..men de skumma va att S bara behövde nugga stången med sina fingrar så flög den upp direkt sen..  sjukt? hur ska man tolka det då? mentala spöken som förstör?
 
Nää... nu e jag på gång!
 
 
Tog tre st separata pb igår!
 
Inte konstigt med tanke på kostgriseriet haha, foodbuffefotthewin
 
#1 Liggande Hantelpress 25x5
#2 Facepulls 65x4
#3 Bänkpressen 65x1
 
gobulla.
 
nu ere ba att köra på, sikta mot 70 i bänken ;)
 
 
här kommer låtarna som gjorde det möjligt:
 
 
 
 
 
filmer kommer sen för den som vill roa sig med det..
Mmm.. ikväll blir det nöta ben tror jag.  Ska prova 21an i bensparken a la dana linn, kommer sviida ;)
 
mja, leta sig ut i solskenet?
 
försöker få ordning på min dygnsrytm idag.. varit vaken sen kl 7, fastän jag inte måste.
är blind av trötthet typ haha.
men de SKA gå.
 
puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

kittycatclaws

If you ain't dippin' you must be trippin'

RSS 2.0