såattee..

TJENA!
 
For hem till mor och far i onsdags, var tänkt att det skulle bli boxning med det blev inställt :(
Aja, en annan dag.. Var mys att få lite familjetid, synd bara att min mamma fick åka i på akuten inte en men TVÅ ggr pga svåra magsmärtor kvällen jag kom, Som tur var så var det inget allvarligt och hon fick komma hem igen efter några timmar.
 
Sen bakade jag protein kokoskakor från body, som vi fic slänga lika fort, smakade fan satfläsk :/
på kvällen såg vi the shining och the others, lillebror blev nog lite rädd hehe.
 
 
 
 
På fredagkväll åt vi indisk mat hemmavid och drog senare in till stan för bio. Captain Phillips, Tyckte den var spännande, ger den 3,5/5 kanske ;) Den hade fått högre om de valt att skildra hur piraternas liv såg ut. Var lite väl mkt hjälteporträtterande kring tom hanks huvudroll som det oftast är i amerikanska filmer. Jag menar, ingen vill ju bli sjöpirat för skojs skull precis.. utan en mer nyanserad bild av hur deras fattigdom faktiskt driver dom osv vidare..För det är ju sånt som är spännande enligt mig, vad der är som formar och driver oss människor.
 
 
 
På lördagen for jag och s's mamma ut och åt middag på lottas. Mummss..
Sedan mötte jag upp lite folk för förfest och sedan utgång. Bra kväll.
 
 


Lite trist bara att jag inte klädde ut mig nått.. fast, var typ ingen annan som var utklädd på krogen heller (även om det inte bryr mig nått, man måste ju inte va som alla andra som bekant ;)
 
Men men! Igårkväll kördes ett bröstpass på gymmet, för jag kände mig inte så bakis som jag hade trott..
Men lite seg var man allt. Fick iaf till tvåor på 60 i bänken bla, och det är ju inte dåligt :)
 
Idag vankas det ben! men först ska jag städa lite och räkna lite matte..
 
det är svårt att blogga med en tjock fluffig katt som envisas att ligga i ens knä  :D
 
 
 
btw american horror story är tillbaka :D
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

kittycatclaws

If you ain't dippin' you must be trippin'

RSS 2.0