YEZZ

jahapp! då var dagens gnuggning klar då.
ryggpass. jag norrmannen och S.
 
Tycker tiden gick fort, blev ett sånt där pass som man glömmer bort, allt går på rutin liksom.
Inga större överasskningar.
 
Pullups
Chins
Latsdrag m brett grepp
Latsdrag m smalt grepp
Sitt rodd
och..pam pa pamm. det roligaste kronlyft
.
 
 
 
Vart sugen på de ett tag ..var ju ååår sen sist.
Tog en lätt 5a på 90kg ;)
 
filmade, men S har alla filmer på sin tele.
 
Men så trist.. måste va så himla rädd om min ländrygg :/
Fast. så länge jag inte gick alltför djupt så gick det bra :)
Kul övning, lite köttig och hardcore hehe, me like.
 
Igår på benpasset gjorde jag ju 21an i bensparken  HELL i tell ya! usch..  men det nötte bra så ska fortsätta med den. Nu när jag börjat med knäböj till bänk igen så kommer jag ha spiror av stål på nolltid ;)
Tog för övrigt 75 kg ;) det e ju fan där jag lämnade sist ju.. :O
 
bakade lite mer idag me, haha mitt bästa tidsfördriv.
 
 
 
aja nä, see yaa..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

kittycatclaws

If you ain't dippin' you must be trippin'

RSS 2.0