Fadäs..

Åh, denna träningsdag blev inte riktigt som jag tänk mig..
Drog iväg till Gammlia för att köpa ett kort. (efter mycket velade fram och tillbaka)
Tanken var att jag skulle köra ben.. å ben blev de.. å rumpa.. å axlar.. men nää.. det kändes inte bra!
Kände inte alls för gymmet. Så efteråt traskade jag till kassan och frågade om jag kunde häva kortköpet och få tillbaka mina pengar (köpt 3mån) Det skulle ja nog få.. men måste åka dit en annan dag för att få mina pengar.. *drygt*
 
Behöver jag säga att de tittade konstig på mig? Men.. känns de inte bra kan man ju fan inte va där.
Jag tillbringar såpass många timmar på gymmet att det måste kännas braaa juu ;)
 
 
 
Allt blir ett projekt när man måste ta bussen överallt.
 
Så.. det var ett liten letdown.. MEN MEN!
 
Så nu är jag i valet och kvalet igen.. antingen bedmintonhallen eller sensia tror ja..
 
Humöret idag är inte på topp känner jag. Halvtung dag igår.. och det fortsätter i samma trend, yippie.
 
 
 

Men bara att komma igen! Nyss ätit en jättegod middag, nyttig version av tacos.
Ska skruva upp volymen på spotify och städa lite i mitt lilla grisboning.
Sen en kvälls prommis på de, har en mysig runda jag går varje kväll, blivit lite av en tradition nu.
Går runt i ett områda med flotta villor och drömmer mig bort hehe.
 
En annan tradition är en kopp kaffe med en bit choklad. bara EN , haha krävs tankevilja vill ja lova :P
 
Sånt man kan unna sig när man ligger där man vill vara viktmässigt.. :)
 
Nä, babbel! Ska fixa nå videos och lägga upp också ..straxx.. "ska bara" (:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

kittycatclaws

If you ain't dippin' you must be trippin'

RSS 2.0