working woman

Å gud så skönt att vara hemma från jobbet!
Imorgon är sista dagen på cafét. Missförstå mig inte nu, har varit väldigt trevligt å kul..
men ska bli så JÄVLA skönt att slippa brölande tonåringar, fikasnikande lärare och invandrare som inte behärskar det svenska språket..alls.


smått less tjääjjjj!

Efter jobbet gick jag till simhallen som ligger alldeless brevid. Stod och tvekade ett tag på parkeringen, var så jävla trött.. men ångrade inte att jag gick in.

Så härligt att låta dagen rinna av en, bokstavligt talat :)
Blev 30min sim, sedan en låång stund i ångbastun.
Jättefräsht badhus, verkligen, kommer bli fler besök.


Jahapp..Intro på måndag efter helgen, sedan en heeeel vecka ledigt innan sommarjobbet börjar.
Vet inte vad jag ska hitta på då, men något kul iaf!


Vi provade föressten ett nytt gym igår, ett nyöppnat inna i Bollan.
Karma gym. Var väll sådär, inte så mkt fri vikter.
Roligast var endå att dom hade ett rum med cirkelgym där man kunde köra själv och rotera varje gång en röst sa "Byt station"  :)

Nä, nu ska jag vräka i mig lite kylling, sedan ett avsnitt av roast, amerikanska versionen!
Älskart!

Hääjj dåååå :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

kittycatclaws

If you ain't dippin' you must be trippin'

RSS 2.0