stånk

heeeej, sämst på att uppdatera men jag oorkar verkligen inte.
Började en veckas vik som cafébiträde på en gymnasieskola inne i bollnäs i fredags.
7-16 är arbetstiderna cch man hinner ju bara komma hem innan man stupar i säng.
Igår gick jag och la mig sju SJU people! ..har väl aldrig inträffat sen jag var 4år gammal ungefär.





Men nä, jag e helt död, å träningen blir lidande DX .. å lätt att hålla diet då man har godis och annat onyttigt ända upp till ens vältränade vader hela dagarna..  nä, krävs verkligen ett iron mind.. kan man köpa de på tradera tro? :P

Igår for jag på gymmet, gjorde två set i bänken,
gick i maggottakt på löpbandet i 5min sen gav jag upp och gick hem.

vette tusan om jag orkar ikväll.. får se..

ska iaf laga thaikyckling till middag strax! yum!

laters daters!


Kommentarer
Anonym

uppdatera oftare. Min bloglovin säger det! /Jens

2012-05-29 @ 22:09:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

kittycatclaws

If you ain't dippin' you must be trippin'

RSS 2.0