put some holes in ya!

Idag var jag på ett efterlängtat besök hos Offer i hans studio.
Diggar den snubben alltså!  Var ju han som gjorde mina piercingar i näsvingarna sist.


Idag så gjorde jag två (med en halv minuts mellanrum!) st.
En i örat, tragus, och en i näsvingen där det hade växt igen.
Har så länge velat göra tragus, tycker det är såå snyggt!

(jag har dock en stav)

Och att äntligen få tillbaka sitt andra hål i näsan var riktigt efterlängtat vill jag lova.
Ont som satan i gatan gjorde det, men bara att bita ihop! :)




(inte jag på bilden. å va fan har hon i pannan  xD )






nästa projekt..  ;D så tufft, synd bara att det är så opraktiskt..samt att varje fjortiss har det..

nä! natti!








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

kittycatclaws

If you ain't dippin' you must be trippin'

RSS 2.0