on the top

Nyhemkommen från en tur in till Alfta.
Gymmet gick grymt! Nytt pb i biccurl.. och jag kan ju säga såhär:

Jag krossade fitnessfivetjejen :D:D:D

Har nu 20st reps på 20kg!

en 5a på 25kg på de.

Sen armhävningar, hammercurls och tillslut isolerade hantelcurls mot bänk.

Avslutade tillsist med en stund på gåbandet..



Jag funderade en stund i omklädningsrummet efteråt och kom fram till:

Jag har aldrig varit i så bra form som nu. Styrkemässigt alltså.
Konditionsmässigt..njaaa, har varit bättre..men snart så, jobbar på det.
Har väl tränat på gym till och från i snart 7år.





Det känns jeeevligt bra!

..synd bara att det inte syns utseendemässigt lika bra som jag hade velat :P
Men det kommer väl det med..

Så, fysiskt på topp, och psykiskt då? Haha, inte direkt.
Kanske är det så att psyket måste vara kört i botten för att de fyskiska ska kunna stå på topp? :P




(för övrigt är jag redan less på blogg.se's bilduppladdningssystem.. urghh)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

kittycatclaws

If you ain't dippin' you must be trippin'

RSS 2.0