livstecken

Heeej! Jag lever!

Har inte idats blogga, har åkt till föräldrarna en vecka.


Imorgonkväll tar jag nattbussen tillbaka igen.
Har inte blivit sådär mkt träning, ett boxpass och ett löppass..
Ynkligt :D Skall tas igen när jag kommer hem.
Har köpt massa nya träningstoppar, sånt ökar motivationen.


Frusna dansanta stackare på kulturnatta.
(vi stod och dansade loss för att hålla värmen, vi var dom enda som dansade hahah)


älskar dig min stora lillebror (som för övrigt brottar ner mig lätt som en plätt! D:< )



Kommer dock jobba fredag och hela nästa vecka.. på cafeverksamhet med särgymnasieelever..
Får se hur det går då! Sedan börjar min introperiod inför sommarjobbet jag fått.
Heeela sommaren ska jag slava.. På ett äldreboende för psykpatienter. kul :)


Nä..nu ska jag återgå till att ladda datorn full med smask att se på långa turen hem.. Pyss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

kittycatclaws

If you ain't dippin' you must be trippin'

RSS 2.0