blöööhh..

Vilket jäkla väder! Tror snart att takplattorna kommer blåsa bort.
Jag sov seriöst till kl ETT idag, bara för att varje gång jag tittade ut genom fönstret, blev så opeppad att jag somnade om :P

Vad ska man hitta på idag då?
Bollnäs kommun ringde och erbjöd mig ett sommarjobb inom hemtjänsten med början redan nu.
Men jag tackade nej, jag har redan ett sommarjobb kirrat i denna kommun nu ju..Sen har jag endå ett jobbuppdrag som sträcker sig över hela näst nästa vecka.

och innan det ska jag passa på och hälsa på hemma i Ume hos mami å papi.
har saknat dom så mkt senaste tiden. så ska bli mys.
Dock vet jag inte om de fortf har snö kvar där?




Jag ser bastubad och långa promenader, gästspel på boxningsträningen framför mig. :)
Saknar tom min lillebror, som varit i Irland på skolresa..

Men innan resan ska jag fixa en grej, på onsdag närmare bestämt. hihi, ni får se sen.
De som gillar rosa precis som jag kommer älska de!

Nää, ett gym på det härå! Ska posta en ansökan till en kurs. För att bli antagen ska man skriva en text på 1-2 sidor som de ska bedöma. Jag skickar min idag. Spännande å se om den duger. Mamma sa att den var bra, men hon känns partisk :D

Träningen går bra nu. Och min lilla deff också :)
Blir invägning på onsdag, och jag skulle inte bli sådär skitförvånad om jag nått mitt viktmål redan nu.
Trots pizzasvull igår :D ..Men pizzasvull går ann tycker jag, bara det är en gång i veckan och direkt efter ett tufft gympass som igår.

När vi kommer hem ska jag prova en ny metod att måla naglarna på jag tyckte såg spännande ut.
Sen blir det serier och nån dokumentär under filten i soffan tillsammans med booo.



Kanske inte är så dåligt endå med detta väder?  ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

kittycatclaws

If you ain't dippin' you must be trippin'

RSS 2.0