annars då?

glömde ju en video från cirkus möller ju!



(vet att du jens kommer gilla den om du inte sett ;D)



idag då? jaa, lat av rang. hade ett möte idag inne i Bollnäs, men ställde in pga risiga bussförbindelser..
S skulle ta min bil till gävle för att göra risk2an på mc kortet... men 10min senare rusade en svärande och rödkindad påg.. Tydligen startar inte min bil (igen..) och när han skulle försöka fixa det så kom det ett moln av rök. Hehe, kul nästan jämt..Får hålla tummarna nu att det går fint för S! :)


Sitter å trycker nudlar och kesella, och ser serier på datorn.
Blir väll nå gym senare idag. Längtar!
Funderar om man skulle ta och klicka hem någon ny pwo,
den vi har har sett sin sista morgondag.

Funderar på denna.


Men kan inte bestämma mig om jag ska ta melon eller körsbärssmak, den får absolut inte smaka som no explodes päckliga smak jag har hemma. Klarar inte av att känna lukten av den ens.

Nä, åter till soffan! Å kanske packa lite också, imorgon hoppar jag på bussen till norrlaaand!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

kittycatclaws

If you ain't dippin' you must be trippin'

RSS 2.0