söndag

..Å guldmedaljen går till..

Kom nyss hem från en lång innanfruskost-promenad i solen. Och det mina vänner är ovanligt! Jag brukar grimasera åt folk som skriver/säger saker som "ååh vad härligt det är att starta dagen med en lång pw innan frukost!" men det är ju sant. Riktigt skönt sätt att vakna till.





Idag blir det cardio mest hela dagen, haha. Blev en riktig svullarkväll igår, med massa lösgodis.
Känns väl sådär. Så blir en liten make up for it dag idag då. Gubben är på annan ort och tar mclektioner,
ska väll varva lite motionscykel med städning eller nått..Förutom att agera medlare mellan våra katter.

Nu går solen i moln och åskan mullrar. Vilken tur att jag hann vara ute ;)
Imorgon ska jag ha lyfttekniksdag på jobbet. Kul.. eller så inte så mkt.
Jag har gått den där utbildningen hundraelva ggr. Men man får iaf betalt ;)

nu ska jag slänga i mig ett överkokt ägg med röktlax på.. de ni!

ha en fortsatt supersöndag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

kittycatclaws

If you ain't dippin' you must be trippin'

RSS 2.0