Grattis



Igår tog S sitt körkort på tung motorcykel! (: Så nu blir det åka av!






Själv har jag nyss kommit hem från enn kvällspass på jobbet.
Sista introdagen och nu har jag långhelg. Vi kommer på söndag få besök av två kompisar från umeå plus deras lilla dotter. Hoppas på sol så vi kan inviga våran enorma uteplats :) men..har ju regnat varje dag denna vecka såå..


Annars då? Bestämt mig för att ta en veckas paus från gymmet.
Efter mitt zombiepass igår efter jobbet kändes det bara såå enformigt.
Så.. hoppas på att lusten återkommer. Blir promenader och cykling på motionscykeln istället,

Nä, nu blir det ett avsnitt av breaking bad (:


Sov sött kissekatter!

Postar några bilder imorn, nu blir det soffläge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

kittycatclaws

If you ain't dippin' you must be trippin'

RSS 2.0