Militärpress

Piskade till ett redigt pass med Storebror på Tores gym iförrgårkväll.
Testade på militärpress, (tränar typ aldrig axlar..)
Blev ett pb direkt. en 5a på 30kg. ;)
Efter det följdes 3set med 10reps på 20kg.
 
Men för att citera brorsan så var gymmets höjdpunkt då man kunde se lisas triceps röra sig därunder.  XD
 
Måste va all julmaten ;)
 
 
 
 
står ju i valet å kvalet vars jag ska köpa gymkort i stan nu.. står mellan sensia och gammlia sporthall..
Iksu blir det ju aldrig, för mkt folk för min smak..
 
jaja!
 
Nu blir det en liten pw till ljudbok.
 
sen ikväll kommer min baby.. tänka sig, typ år sen vi sågs nu. *nervös*
 
Lär bli redigt med gym och jag känner oss rätt.. fast först mys! Är utsvulten :)
 
kram, och god jul!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

kittycatclaws

If you ain't dippin' you must be trippin'

RSS 2.0