stronger than yesterday

Åh heliga mother of mary och sweet little baby jesus made of pure gold!

Sitter efter frukosten och sörplar i mig mativation i bild och videoform.
Har blivit gröt med caseinprotte fem dagar i rad snart..men jag gillare.

Blir så impad av alla dessa vackra å starka kvinnor det finns där ute.
Ojojoj, hur mäter man sig med dessa amazoner? ;D
Kanske inte måste göra det, kanske räcker med att bara vara sig själv ibland kanske kanske kanske?


Jag måste gymma, så är det bara, måste ta mig och fixa ett gymkort.
Men det regnar och min bil funkar inte så bra i regn..Men ikväll!!

Bjuder på lite eyecandy så länge..



Den här videon ger mig typ kräkkänslor. Att kunna pusha sig själv så jävulst..man kan inte annat än bli impad, men även undra om hon är lite knäpp :D Ny favorit Dana Linn, kollat flera av hennes videos, verkar ha en grym personlighet!


Ja he int bitter! Nä men, damn! Beviset på att vi kvinnor är såå mkt snyggare än män :P
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

kittycatclaws

If you ain't dippin' you must be trippin'

RSS 2.0