idag..

Hej hej! Kass updatering jag vet.. men orken räcker ju inte till. Och när den väl gör det så är man ju ute på andra äventyr.

Igår tog vi en roadtrip in till Gävle. Jag shoppade lite *harkel* på deras jättemonster galleria.
S besökte biltema och sedan blev det ner till city för att äta. Gick runt runt för att hitta en indisk restaurang som tillslut visade sig att den hade stängt! :/ Hade sjuka cravings på indiskt ju.. Så blev S som fick bestämma ..så det blev american pan pizza.. Sedan strosade vi upp å ner å tittade på utelivet. Fin stad, mysig på nått vis. Kände hur mkt jag saknat civilisationen :)  Sedan blev det en sväng på Waynes och en chilled chai. Fick lite indiskt iaf :)
ser ni nya frippan? :)


Efter det när vi skulle hämta ut bilen så visade det sig att parkeringshuset hade stängt!
Panik? Känner ju ingen i Gävle direkt.. Som tur var så pratade jag med en trevlig joursnubbe som fixade så vi fick komma in och hämta den till slut. TUR!
 
Nu sitter jag på jobbet, de äldre ser på bonde söker fru. En av bönderna är så himla slemmig! :)
Efter jobbet blir det kötta gym. Bli mest pass före och efter jobbet nu... men det får väl gå bra!
 
hej hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

kittycatclaws

If you ain't dippin' you must be trippin'

RSS 2.0