Hej?

Får ta av hatten och be om ursäkt för dålig uppdatering.
Men jag har mina orsaker..har varit och är en tung tid ..
 
Har tex flyttat i helgen..bla..

Igår var det boxningsträning och det känns i kroppen idag vill jag lova!
Var nervös innan men det gick bättre än jag hade trott.


Idag blir det promenad och förbränning på cykel..
Kommer kanske bli att köpa ett tillfälligt gymkort endå, man klättrar lite på väggarna!


 
 
Fick föressten till ett nytt pb häromdagen! Jag och S var och provtränade på ett nytt gym inne i Bollnäs.
Och jag fick till en femma i hanteltricepspressen på..19kgs hantlarna. grymt!

Och nya kosttillskott kom med posten idag, beställde i fredags!
Är så grymt nöjd med märket jag upptäckt. Alltid nått right?




 
Hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

kittycatclaws

If you ain't dippin' you must be trippin'

RSS 2.0