all along the watchtower

Å dagarna kryper framåt..
 
I förrgår var det lillebrors dag, han tog studenten. Så stolt över den lille knodden.
Min bror har Aspergers syndrom och för han att klara av att slutföra en vanlig gymnasielinje precis som alla andra "normala" teens är för mig väldigt stort!  <3
 
Så vi mötte han i blåsiga småregnet när hans klass kom utrusandes ut skolan.
Tyckte synd om alla uppdressade donnor som sedan skulle åka runt på ett traktor flak en timme i regnet, fy!
 
Sedan begav vi oss hem och ut till byn byastuga där vi dukade upp för fest med buffe och boulespel bla.
Släkt och vänner kom lite senare. Baby kom också förbi efter han slutat jobba.
 
Sedan dagen efter körde jag mitt första riktiga pass ute på umelagun.
Men hallå? duggregn å blåst, och typ ingen som badade kuuul.. 
Samma igår när jag jobbade.. och ser ut som det blir sama ikväll.. suck..
Får se det positivt, cyklar ju dit och hem så får en timmes cardio totalt de dagar jag jobbar :)
 
 
 
 
Tog mig iaf iväg till gymmet igår kväll. Fick fara själv då klockn blev så mkt och baby skulle upp och jobba tidigt imorgon. Blev ett biceps mage vad pass..  gick väl sådär, var rätt trött å slut å opepp..  Men, bättre än inget alls!
Sen kan jag ibland bara förundras över folk på mitt gym.. igår satt ett gäng killar på stretchdelen i gymmet iaf den en och halva timmen jag var där (sitter säkert fortf kvar..) och bara pratar. högljutt.. ba
"eyy yoo mannen, lyssna på mig broder!! blaa bla blööh" 
va faan far man till gymmet för att sitta och tjattra i grupp för? Inte första gången heller, har sett tjejgäng som gör samma..
 
ba  va?  På gymmet ska man kötta! Inget annat, syjunta kan man ju ha hemma?
 
 
Ikväll blir det att köra på nytt gym hoppas jag, S ska köpa ett gymkort till mig på gymmet brevid där han bor.
Så ska vi köra mm2k där.  Läängtaaarrr
 
 
Ouuff.. jag e så jäävla mätt! Gjorde choklad proteinpannkisar till frulle.. orkade inte ens äta upp allt, så sjuukt mkt protein i dom haha.
 
Later bitches


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

kittycatclaws

If you ain't dippin' you must be trippin'

RSS 2.0