spotless

Tänk om man skötte sig varje dag med kost och träning som jag gjort idag!
 
Träning:
1,5 min triceps biceps med Alamäki,
25 butt blaste yogapass
35min cyklel, 7,5km
 
 
 
 
Kost:
Frukost: kesella, prottebar, kokt ägg
Lunch: rester från igår kött, grönt, pasta
Middag: makrill i tomatsås, 2 kokta ägg, gröt.

 
 
Hehe,
 
grym träningsvärk i magen idag, härligt! brukar sällan få det.. 
Nya gymmet är väll...sådär om jag ska va ärlig..
Jebus vad mkt folk det är..hoppas att alla nyårslöften är borta om en vecka eller två :P
Man får se till att inte gå dit mellan 4-7..
Lite av ett discogym men..


 


funderar på att smiska in ett pass innan jobbet imorgon.
rygg..fast e rädd att krasha ryggen vilket jag gjorde lite sist i marklyft igen..(aja baja)
Aja, kanske kör lite smått och gott annars..eller potpurri som vi kallar det ;)

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

kittycatclaws

If you ain't dippin' you must be trippin'

RSS 2.0