progress..

Roade mig med att klippa och klistra lite i paint.
 


Visst går det åt rätt håll? ;)

Mina vedklabbar var mastigare i höstas.. fast nu när jag tappat lite späck så är dom mer deffade.
(iaf säger jag det till mig själv så att jag kan somna om nätterna! haha)

Har ju gått från 73 till 65kg på 6månader nu.. och fortfarande bibehållit styrkan i alla övningar.
Inte så illa kissat om jag får säga det själv! Som mest vägde jag ju närmare 80 där ett tag.. Jebus!
Det märkliga var att jag inte kände mig särskillt rund? Alltså, missförstå mig inte, jag har ju aldrig varit permobilfet..men ja goare :D  Nu nästan 15kg fattigare känner jag mig fortf typ likadan, skumt va?
Störd kroppsuppfattning.se ?
 
Måste ta å leta fram nå bilder då jag hade gokulan..och ta en bild nu och jämföra. Behind closed doors :P

Men det där å ta formbilder är ju en gåta i sig.
 
Benbilden till höger är tagen idag när jag var och provade byxor nere på stan.
Hittade ett par shietkoola på kappahl! På barnavdelningen haha. Skall inköpas i veckan.
Har även bokat tid hos frissan idag. Nu skall det bli fason!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

kittycatclaws

If you ain't dippin' you must be trippin'

RSS 2.0