Bästa Ben,

Idag var det dax igen! Blev vilodag igår, tog mig aldrig iväg innan jobbet, missade bussen (ovanligt då) och sedan kom jag inte hem från jobbet förrens vid 23. Men vila ska man ju göra ibland också! ;D


Idag var det spiror på schemat. Oh, hade längtat, gillar benträning mer och mer.
Är så nördig, finns typ inget pass jag inte gillar.. ja skulle va mage då :P
Är väl kanske också därför jag har en torktumlare istället för tvättbräda hihi.

 
Alamäki var med på noterna idag också, Vi körde:
 
Knäböj till bänk (20x10,30x7,40x5,50x7,60x7,65x5)  lätt! Nästa gång kommer 75flyga upp!
Benpress med olika fotcombos och djup, (gillar att växla mellan hög och lågreps här)
Benspark 7x90, 100x3 wiie, pb  (är så grymt olika från  maskin till maskin i benspark..)
Lårcurl (hatar..alltid gjort kommer alltid göra?)
Vadpress m stång. (tog icket så mkt jag ville, får komma ihåg å slänga in det igen kommande dagar)
Knealing squats
Good mornings
Utfall m vikt
(de tre sista körde vi i cirekelövning) Kul :)

Kände mig inte nöjd efteråt så stannade och gick i på högt lutat löpband i 30min.

Sedan in i ångbastun.. behövs när det var typ 30 minus ute idag!
 
Tog några formbilder efteråt, haha ser sjukt ut XD
 
 
 
 
Dagens mums
Frulle: micromacka med kokt ägg,
ny favvo, tar två min å göra bara, smakar helt ok!
Mellis 1: Potteshake
Lunch: Nudlar (äter de 2-3ggr/dag, ILLA :D)
Efter gymmet: 6st godisar från sega råttan :D ( i brist på medtagen eaa/bar)
Middag: Äckelpäckliga veg vårrullar med nudlar
Kvällsmellis: Kaffe, 2kokta ägg, lightcola.



 
 
Imorn blir det bröst eller rygg, kan inte bestämma mig.
 Ska jag köra bröst krävs de att jag har en passare..  >__<
Skall även köra lite cable kickbacks (glömde idag)
Och smalbänk <3 Ska maxreppa på 40..
 
GONATT KISSE!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

kittycatclaws

If you ain't dippin' you must be trippin'

RSS 2.0