TA DIG I HAMPAN KVINNFÄ!

Hej! Nu tar jag mig i hampan!
Faen rent ut sagt vad kass uppdateringen blivit..
Känner ju att jag hellre försöker leva livet istället för att skriva om det hehe.
 
Men nää,, vad har skett?
 
Lite bilder kanske kan hjälpa till att catcha up.
 
 
 
OM jag har syndat, började sommaren med att småle och himla lite med ögonen åt alla som sa "nä men det är ju SOMMAAAR då FÅÅÅR man UNNA SIG" men de senaste veckorna har jag hamnat där själv haha,
det har vart chokladbollar i knytnävestorlek..skråvmål som avlöst pizzor (inte så mkt alkohol dock..dricker ju typ aldrig nu för tiden..känns helt ovärt) Haha, ja för att göra historien kort, det har vart FETT haha.
Men jag har endå köttat på i gymme(n). Tre pass på en dag tom, löptränat lite.. ja. Men endå, döm om min förvåning när vågen pekar på samma vikt som innan, och på formbilderna ser jag (läs med modifikation ;) ) SMALARE ut?! SWEET!  Kanske cykelturen på 5km till å från jobbet flera ggr i veckan gjort sitt? Nä, fattar ingentiiin, har verkligen grisat big time. Men hey, jag klagar inte!
 
tihi,
 
undrar hur

lite brunare än första formbilden va? haha,
 
Undrar hur man skulle se ut om man slutade grisa och skalade av typ 5-7 kg ister.. undrar om det finns nått där under eller om man bara skulle se ut som en långdistanslöperska so to speak hehe..Nah, för mkt jobb haha,
Började ju med creatin häromdagen med, får se om jag lägger på mig vätska av de..Eller om styrkan får sig ett lyft.. spännande!!  :)
 
 
Annaaars? Det där var formfronten, nu till träningsbiten då. Jo! 
Häromdagen provade jag för första gången på att bänkpressa med planka, resultat? Jo, 65 flög upp! :)
Lite ovan känsla men jag ska fortsätta!
 
Hmm.. mer då.några pb har det allt blivit sen sist! Har blivit dålig på att skriva upp resultaten ..fan.. måste bättr mig, skapa ordning nuu.. haha allt är en enda röra, trä ningsschema och anteckningsblock skall skakas fram snarast! >:(
 
 
Jobbar min sista vecka på sommarjobbet nu också, shiit, vars försvann denna sommar?!
Men jag har fått en del finfin stunder att tänka tillbaka på när hösten kommer smygande..
Imorse var en sån! Att parkera sig i bikini bakom huset, med en kesella, nya bodynummret och min katt smygandes i ögonvrån. Bara steeeeka, älskart!
 
nä, nu ska jag dammsuga lite..eller gå ut i solen igen,, hmm svårt val :P
 
 
På en timme blir det BICCAR!  Längtar!!

HEJ SÅ LÄNGE!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

kittycatclaws

If you ain't dippin' you must be trippin'

RSS 2.0