I BAKTAGEN

ujujuj, vad denna dag gick fort, blir lätt så när man sover till halv 1 :P
 
Idag har jag lagat massa nyttomat, och bakat massa nyttogrejer!
Älskar att prova nya recept!
Har storstädat hemma också, torkat golv och donat..så nu ser det helt ok ut!
 
 
 
Zippo!!
 
 
 
 
Skulle på gymmet idag och kötta bänk och biceps men det...hanns som aldrig med! :(
Grymt besviken på mig själv.. imorgon skall jag sona!
 
Blev iaf en 45min prommis ute innan mörkret lade sig..alltid nått!
 
Detta lagade jag:
 
Skinkröra som man kan ha på macka eller till pasta tex.
Nyttiga kanelbullar..yumm yumm två i min mage hihi
En egen sats med proteinbars.
Och..pam pa pammm  egen nutella! smakade faktikst likt den man köper, fast utan alla tillsatser å socker..
 
 


Min batch med proteinbars..spännande att prova imorgon! :)
 

Dagens nyttomiddag (vill hellre ha pizza, men var tom för lat för att pallra mig dit!)
 


morgonens chocogröt, haha.
 
SMASK!
 
Imorgon (om jag ids) ska jag lägga upp några klipp från gårdagens pass. Smiskade ju till med TRE pbn på ett och samma pass! Dips med viktplatta, 7reps på 50kg i smalbänk och 11 knuckle push ups. :) Bla..
 
Nä, ska väl krypa i säng! Imorgon ska jag nog bo på gymmet.
 
HEJJDA!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

kittycatclaws

If you ain't dippin' you must be trippin'

RSS 2.0